fullspäckad dag

Publicerat 2012-11-03 kl. 23:37:18 || Life as you know it.
Min lugna dag som jag skulle ha imorgon kommer verkligen inte bli av. Mina föräldrar har fått fnatt och stor städar hela huset. går från rum till rum. Helt tokiga. Så imorgon blir det att gå upp vid nio, äta frukost och klä på mig för att sen vid tio åka till IKEA och köpa massor med saker till mitt rum. Sen hem snabbt till stallet för att kanske hinna ut och skritta i ljuset. Sen hem fixa mitt rum och träna (tror det är dags när till och med min pappa säger det, say whaaat? ) och sen plugga. Lugn dag innan skolan början, bye bye. Men det kan nog bli ganska roligt endå. Ser fram imot det!
 
Skulle egentligen skrivit ett litet nostalgi inlägg nu på kvällskvisten. Men det får vänta till någon annan gång, då jag varken vet hur jag ska skriva det bra och vet inte hur bloggningen kommer se ut imorgon. Så bjuder på nostalgi låten ovan ^
Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Aw, thank you! <3

2012-11-04 @ 03:37:43
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0