Godmorgon

Publicerat 2012-11-15 kl. 08:12:06 || Life as you know it.
Hinner skriva en liten snabbis nu på morgonen då jag inte vet om jag kommer hinna ikväll. Kanske kan göra iordning ett tidsintällt inlägg. Slutar ju somsagt sent. Är så trött på skolan. Vill inte. Har franska nu på morgonen och vi ska göra iordning om en fransk artist som vi sen ska hålla ett tal om på tisdag. Aldrig i livet. Sen har jag även ett svenska prov. Har dock inte pluggat så mycket så det kommer ju bli intressant. Ååååh, jag vill inte. Känner mig bara stressad. Är trött på att vara stressad. Är trött på att känna mig pressad och som att jag måste göra bra på saker och sen blir det inte ens bra. Kan jag snälla bara få sluta skolan helt nu ? 
bild från instagram igår.
Kommentarer
Postat av: Matilda Dahlgren

fin blogg :)

2012-11-15 @ 09:23:27
URL: http://matildadahlgren.blogg.se/
Postat av: Aili

Jag är också trött på skolan... :)

2012-11-15 @ 17:55:53
URL: http://ailicherp.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0