Söndags ångest på en lördag?

Publicerat 2012-11-03 kl. 20:00:54 || Life as you know it.
Det är redan lördag, känns som söndag. Som tur har jag ju imorgon också på mig att förbereda mig för skolan. Är inte redo att gå tillbaka, det här lovet har gått alldeles för snabbt. Imorgon ska jag plugga massor, både till franska provet och till foto provet. Sen ska jag även fixa en grej till min systers födelsedag. Tror jag iallafall. Ska försöka städa resten av mitt rum också och bara mysa på sista dagen innan skolan igen. Idag har jag inte gjort ett dugg, städat lite och kollat på film med Monika. Sen körde vi henne till pendeln så åkte jag till stallet och myste med min bebis. Hon var huuuur mysig som helst. Annars har jag inte gjort något mer idag. Men kände behovet av att blogga iallafall! Ska slänga in ett annat inlägg lite senare ifall jag kommer ihåg.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0