tomt.

Publicerat 2012-11-22 kl. 22:01:28 || Dear Diary
smile even though everything is shit. 
jag har suttit här i snart en kvart. fingrarna på tangenterna redo för att skriva ett inlägg men inget. inga ord. inga meningar. inga tankar. inga känslor. inget. har verkligen försökt att få ner det jag känner, tänker, min dag, reaktioner, sker jag hört, saker som hänt, något. men inget. allt står bara still. det finns ingenting i mitt huvud som jag kan skriva om. inte ens hur jag ska skriva min dag funkar. vad har jag ens gjort? gått i skolan? även fast jag hade min längsta dag på veckan så känns det som om jag aldrig var i skolan. vad har jag gjort idag? jag är som en robot. alltid samma sak varje dag, samma visa om och om igen. kan dock glädja mig åt att jag slipper skolan i morgon. har bara en lektion som jag missar pågrund av tandläkare. skönt. kanske hinner med alla de andra hundra sakerna som ska göras då? kanske. borde nog göra en to-do-list. jag vet inte. detta inlägg känns inte längre som om de hör ihop. skulle kunna skriva att inlagd gurka är faktiskt ganska gott. men jag hatar inlagdgurka. stavade det dessutom annorlunda på båda ställena. kände mig lite för mainstream för att skriva likadant. mainstream. vad är det för ord egentligen. var ska man sätta in det i en mening. borde kanske kontakta henne som ska köpa mina biljetter. behöver pengar, vill shoppa. måste handla julklappar, måste handla allt annat, måste spara så jag kan resa snart. måste framförallt träna så jag blir smal. så jag får en bra kropp. och jag kan runda av det här inlägget med att säga förlåt. förlåt för allt. 
Kommentarer
Postat av: Elin

<3
SV: Han tackar så mycket! <3

2012-11-22 @ 22:49:33
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0