bara två veckor kvar!

Publicerat 2012-10-15 kl. 15:54:52 || Life as you know it.
har haft den här låten i huvudet sen lördags då jag såg jackass 3d på tv. den är bra.
 
Börjar räkna ner dagarna nu till höstlovet. bara 14 dagar kvar. Så himla skönt det kommer bli. En helv vecka utan skolan, utan massor med plugg, utan att behöva stressa. Igår kom jag underfun med att bara skita i allt. Det känns inte som om det är värt att sitta och gråta över skolan. Jag vill ju leva ett bra liv. Typ som jag skrev igår Om tjejen som jag inspirerades av. Det ska verkligen bli ändring på dethär, mitt liv, jag måste lära mig att andas och se allt på den positiva sidan. Vara gladare. Det ska funka. Nu kör vi!
Sitter på pappas jobb nu och ska försöka få den sista affischen klar. Så jag kan finslipa de lite imorgon och onsdag. Och så jag kan skriva Svenskan och naturkunskapen också. Ska be mamma kolla igenom min historia ikväll och sen ska jag be pappa kolla mina biler till foto saken och naturen ska jag bara skriva så jag vet vad det är jag ska prata om så ska jag och min kompis sätta ihop ett bildspel. Det här fixar jag, du klarar det!
Kommentarer
Postat av: Elin

(Tror att jag råkade skicka en kommentar som "R", wtf)

SV: HAHAHAH märkte det inte ens själv. Jag hade skrivit en annan mening först men skrev om den, och då blev det "duschade duschade"

2012-10-16 @ 10:09:00
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0