Längtar tillbaka

Publicerat 2012-10-06 kl. 14:56:51 || Life as you know it.
Längtar tillbaka till Thailand förra året, längtar tillbaka till New York, längtar tillbaka till sommarlovet, längtar tillbaka till Åland, längtar tillbaka till Gotland, längtar tillbaka till Coldplay.
Vill inte ha skola längre vill inte ha massa med plugg som man måste göra. Försöker plugga just nu, men som ni kanske förstår med detta inlägg så går det inte så bra. Ska försöka göra färdig alla instuderingsfrågor och sen skriva ihop en text om reagge estetiska uttryck och poitiska ideolpgier då och nu på 2-3 minuter med bildspel till.  Tur iallafall att jag har en liten katt i famnen som gör att jag inte annat kan bli lite gladare och som pricket över i:t så har jag ju min nya dator ockås. åååh kärleken flödar! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0