OMG I CAN'T EVEN

Publicerat 2012-10-05 kl. 23:22:47 || Life as you know it.
till och med så att jag bjuder på den här otroligt charmiga bilden på mig som visar hur kär jag är i min dator (a)
JAG HAR FÅTT HEM MIN DATOR IDAG! och jag sitter och skriver min allra första inlägg för den här datorn nu! Jag vet inte ens vart jag ska ta vägen så glad är jag!!! Hann till och med att köpa ett skydd till den i all stress i skärholmen när jag mötte mamma där idag efter skolan. Jag vet inte ens vad jag ska skriva. Har inga ord kvar. Ska sätta mig och kolla på x-factor avsnittet jag missade och sen något gossip girl avsnitt och sen hoppa i säng. Ska upp och bara plugga imorgon. Livet <3... eller?
 
Kommentarer
Postat av: Elin

Vill också ha en Mac. Fast nej, jag skulle inte fatta något av den.. Hahah, men fina är dem :)

Ja, livet <3 Pfffft nej

2012-10-06 @ 12:35:26
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0