OMG i was happy for about 2 sec!

Publicerat 2012-10-02 kl. 21:36:46 || Life as you know it.
Så jag har några bra och dåliga nyheter att berätta! Vi kan börja med de bra! 
JAG KOMMER FÅ MIN MAC BOOK PRO FÖRHOPPNINGSVIS NÄSTA VECKA!!! AAAAHHH!! såhäär glad! ni kan inte ens förstå hur glad jag är1 
Men det krossades ganska snabbt av min skola som är sämst på att planera och informera. Så jag fick nyss reda på att några papper vi fick idag ska vi tydligen prata om på engelska i morgon och ha en liten sammanfattning och vocabulary list. Like W.T.F vi trodde att vi hade pappret tills nästa vecka. Men tänk om vi inte kollade schoolsoft eller bara kollade schemat då hade vi inte sätt det där och då hade vi inte gjort saken vi skulle göra. HATAR ATT HA PROH`JEKT VECKOR! på riktigt allt bli bara rörigt och man fattar inget och allt är bara kaos. Känner för att gå och dö påriktigt. Har dessutom två redovisningar och två inlämningar och ett prov att plugga till tills vecka 43 som är veckan efter projektveckorna. Så det tycker att vi ska sitta hemma och göra allt och ha allt färdig tills ecka 43 plus att göra alla saker vi har under projektveckorna. TACK SÅ HIMLA MYCKET! plus jag har nyss målat nagellack på ena handen och måste nu göra andra..... AAAHHH hur ska det funka när jag nu är bara sur och irriterad och tänker spy på allt? 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0