Replay

Publicerat 2012-10-28 kl. 11:51:36 || Life as you know it.
Okej nu ska vi se. Senast jag bloggade om man räknar bort igår, var i måndags. Alltså har vi missat tisdag onsdag torsdag fredag och lite av lördagen. Så vi kör en snabb replay över det som hänt. 
I tisdag och onsdags var internet ett helvete. Det ville inte funka över huvud taget. Inget ville ladda inget ville funka. Hade skrivit ett fint inkägg som jag skulle lägga upp med fina bilder. Men det ville inte funka. Så jag försökte iallafall. Sen dessutom så fokuserade jag på att göra färdigt de sista skolartbeterna innan lovet, då jag inte skulle ha tid att göra det på torsdagen efter som jag skulle på insparksfest. 
Hittade dessutom ett par skor jag fick från monki när jag praoade där i åttan som jag inte använt och nu lever i typ. Mina nya favoriter helt klart! 
Torsdags så var det först en lång skoldag som började med att lära känna andra från skolan. Väldigt awkward timme då ingen i min grupp sa något nästan och jag hade en av de mest stela och awkwarda lärarna i skolan. Men nu när jag tänker efter på det var det faktiskt ganska roligt. Och en ganska rolig grej gjort av skolan. Efter skolan, skrev jag, Amanda och Isabelle ut våra bilder till media produktionen, sen åkte jag och Isabelle hem till henne en snabbis, hon duschade och packade. Vi åkte hem til min syster och åt pizza med min systers pojkvän. Sen gjorde vi oss i ordning för att dra på insparken. Mötte upp Paulina, Mattsson och Paulinas kompis vid slussen. Gick till lokalen som låg alldeles bredvid och sen dansade vi hela kvällen fram till kanske kvart över tolv då Mattsson behövde gå fr hennes sista tåg gick och jag och Isabelle kände oss lite trötta. Isabelle och jag åkte hem till min syster och stupade i säng ganska fort.

I fredgas var det skola också. Väldigt lugna lektioner så här innan lovet. Redovisniing på foto som gick ganska ra faktiskt. och sen kollade vi bara på massa med youtube klipp på engelskan och ett avsnitt av south park. Åååh jag älskar engelska lektionerna. Stannade kvar till halv fem i skolan med Isabelle, även fast vi slutade halv tre och vi hade lov. Åkte hem till min syster och hade en film kväll med min syster, min bror och min systers pojkvän samt med massa onyttigheter. 
 
Vaknade hos min syster i lördags gjorde oss iordning och sen åkte vi till slussen och götgatan för shopping. Fick även mobilarrest i 12 timmar av min systers pojkvän i byte mot en parfym om jag klarade mig. (för er information, gick jag tolv timmar utan mobiltelefon.) Blev några klädesplagg rikare. Kan försöka fota de till er snarast. Ska även prata med mamma om lite grejer till jul som jag kände att jag inte behövde införskaffa nu. Även en ryggsäck ska inköpas. Efter shopping och got mat på subway åkte vi hemåt igen. chilla ett tag där och sen åkte jag och min syster ut till landet. Fixade stallet och sen åt middag, delade ut smycken och forsatte renovering av köket. och huset typ. Sen fortsatte jag att kolla på en film och slockande runt 1. 
 
Så nu har ni blivit uppdaterade med vad ni missat i mitt liv. Jag har faktiskt haft en bra vecka innan lovet, lite små stressigt här och där men nu har jag lov och har massor med roliga saker att göra. plus att plugga men det behöver vi inte tänka på nu. Uppdatrerar er om idag senare ikväll. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0