Söndag & älskade landet

Publicerat 2012-10-08 kl. 09:27:37 || Life as you know it.
Blogga inget igår, inte för att jag inte hade tid utan för att det kom aldrig till min tanke att blogga så glömde helt bort det och sen när jag kom på det igen kom Adele hem till mig. Vi satt och pratade, fixade musik till min mobil och min nya dator och sen så kollade vi Lilo & Stich. Så himla bra film! Förstår inte hur jag kan ha gått så länge och inte kollat på den! Men det var en ganska perfekt dag att ha innan skolan.
Var i stallet och fixade hästen under dagen. Hoppade för första gången på typ 5 månader. Något övertaggad häst? Svar: ja. Höll på att ramla av. Men jag lyckades klamra mig fast. Dessutom var det första gången på väldigt länge som jag tyckte det var kul att vara i stallet och skulle kunnat stå och borsta och mysa med min hest hur länge som helst och skulle bara kunnat vara kvar i stallet länge och inte göra någonting.
Träna även lite ben och mage när jag kom hem. Har ingen större träningsvärk från det men hoppas på att det tog lite.
 
Nu är jag redan i skolan och jag börjar inte fören halv tolv. Åååh livet alltså. Det är så roligt att bo på landet. Verkligen jätte. Vilket fall som helst så kanske det var bra också. För nu kan jag plugga massor så jag slipper det när jag kommer hem. Iallafall inte lika mycket när jag kommer hem. Kommer behöva plugga när jag kommer hem iallafall för måste sätta ihop en presentation till engelska presentationen och redigera lite bilder. Men nej jag tycker det är jätte kul att gå i skolan. Verkligen. Åh bara dööö.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0