Sunday funday

Publicerat 2012-10-21 kl. 22:50:21 || Life as you know it.
 
Det här är första söndagen på väldigt länge som jag faktiskt har tyckt om en söndag. Har dock inte pluggat något i helgen överhuvud taget som jag skulle behövt. Så har nu lite panik inför nästa vecka. Men om man bortser från det så har den var bra! Vaknade hos Adele och gjorde mig iordning på någon timme, sen kom mamma och pappa och hämtdade mig och vi åkte vidare mot först stan för att hämta Oscar och sen vidare till Sigtuna för min syster skulle ha venissage där. Jätte fina bilder! Är så stolt över min fina syster! 
Efter det påvägen hem stannade jag, mamma och pappa på IKEA för att kolla lite grejer till vårat kök och mitt rum. Håller på att fixa mitt rum nu. Det är inte så mycket saker kvar som ska fixas, och jag är så galet taggad för jag är äntligen nöjd med det. Nästa helg ska vi dessutom börja göra om i vårat kök så det är fullt ös här hemma. Åkte till stalllet en snabbis och tog den sista bilden till min foto redovisning. Kom hem och åt middag med hela famlijen då Jossan och Oscar kom ut på middag. Sen har jag bara fixat i mitt rum. Så när allt plugg är färdigt ska jag fixa mitt rum. Måste göra en liten in handlings lista till de sista sakerna som behövs. Och även planera det sista så allt blir bra. 
Ska borsta tänderna nu och sen sova. Skola imorgon och ska även bli skuggad av en som vill börja i våran skola. Så vi får hoppas att allt är bra! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0