Tisdag 30 oktober 2012

Publicerat 2012-10-30 kl. 12:58:31 || Life as you know it.
Har för inte så länge sen kommit upp ur ett jätte varmt och väl behövligt bad, då det var svin kallt i huset när jag vaknade. Fick idag sova lite mer, och vaknade av mig själv runt halv elva. Katten har till och med låtit mig sova hela natten. Tänka sig. Men det kanske var bra, då jag som sagt ska se "paranormal activity 4" idag och sen till veterinären i morgnon med hästen. Vem vet hur mycket jag kommer sova i natt. Är dock jätte otaggad på att gå utanför huset, då det regnar och är kallt. Men jag antar att vi inte ska klaga. Jag menar USA och framförallt New York, kan inte ha det så kul just nu. Tror dessutom att min morfar inte har lyckats komma hem då alla plan blev inställda. Så tankarna går till alla i USA just nu. Ska väl iallafall göra mig iordning snart så jag kan ta bussen som går vi fem in till stan och ska då först möta upp Isabelle och vi ska försöka göra färdigt våran natur redovisning, och sen ska vi möta upp resten. Så det är väl ungefär planerna för idag, antar jag. Vi hörs senare? 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0