9 september

Publicerat 2012-09-09 kl. 18:01:31 || Life as you know it.
tog bilden från hannas instagram. men man ser rosetten bättre. MIN finaste önskar att tre veckor kan ha gått nu.
idag vaknade jag vid tio, mådde inte toppen men gick iallafall upp och år frukost och bytte om för att åka till stallet och städa tills nästa helg då vi ska ha tävlingar. Red inte idag heller för mådde skit så var bara seg. Kom hem och satte på mig massor med mys kläder och tjocka tröjor då jag höll på att frysa ihjäl..Har kännt det hela förra veckan att jag var påväg att bli sjuk, men har liksom inte kunnat eller haft tid med det efter som jag fyllde år och skulle göra massor och kunde inte missa skolan... Så tror att nu efter allt och jag har det ganska lugnt i skolan också så slappnade jag av och då kom det.. Döda mig.. Tur är att jag har studiedag i morgon så behöver iallafall inte åka till skolan så får vi se vad som händer på tisdag.
Efter stallet och när jag vart hemma ett tag la jag över lite bilder på datorn och målade mina naglar och sen åkte jag ut med syster i skogen och plocka lite svamp och har nu precis kommit in igen. Ska redigera lite bilder och dö lite.
 
hörs senare!
Kommentarer
Postat av: Elin

Ofta, jag är också sjuk. Helvetes jävla förkylning. Halsen är helt slemmig och jag är täppt i näsan (ja, du behövde veta) :(

SV: Jag har skillz och tajming helt enkelt!

<33333333333

2012-09-09 @ 23:35:24
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0