Död..

Publicerat 2012-09-26 kl. 22:03:12 || Life as you know it.
Översta bilden fårn när jag satt i bilen påväg hem och den nedre bilden från i morse när jag satt i köer påväg till skolan.

Gud jag känner att bloggningen inte gått så bra på sista tiden. Och jag ser med det att statistiken bara sjunker och sjunker. Jag kan inte lova något men jag ska försöka bättre mig lite. Har inget intressant att blogga om bara. Vill inte vara en sån som bara bloggar om vad man gör på dagarna eller hur skolan gått. Kanske om det har gått otroligt bra eller otroligt dåligt men inte om det bara är same old same old varje dag. För hur kul blir det i slut ändan liksom, inte alls kul är svaret. Har iallafall på sista tiden varit helt död. Har så grymt mycket i skolan som hela tiden måste bli färdigt. Tyvärr så är det ju då alltså att skolan blir prioriterad först sen hästen och sen sätta mig vid datorn och plugga. Men sen när allt väl är färdigt, alltså skolan, stallet, hinna träna och umgås med kompisar då har jag ingen ork till att sätta mig och skriva ett inlägg. Så ja, jag ska försöka att bättre mig lite. Jag ska även förska hitta roligare saker  att blogga om än bara min vardag och vad som händer. Visst det kan ju också vara kul, för mig om några år och jag vill kolla tillbaka till vad jag gjorde en dag som denna. Nej men bloggen är ju framförallt först och främst för mig. Att bara få skriva av mig någon stans. Så egentligen bryr jag mig inte om hur många det är som läser och kommenterar osv, den är ju bara för mig och det är jag som kommer vilja läsa den om några år. Om jag inte blir så där rysligt känd och folk vill se vad jag gjorde när jag inte var känd och vill stalka mig lite där. Ja det skulle ju vara pinsamt ifall det hände.
Aja så nu vet ni hur det ligger till. nu ska jag borsta tänderna och sen dö i min säng och hoppas på att min katt låter mig sova. Godnatt.
Kommentarer
Postat av: Elin

Om du blir känd har jag finaste bilderna på dig >:)

2012-09-26 @ 22:34:26
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0