Helgen

Publicerat 2012-09-02 kl. 18:53:00 || Life as you know it.
älskar första gången basen kommer in, om ni fattar när. typ andra versen, kanske. 
 
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, fast egentligen inte. För jag har äntligen gjort något. Men lite, att jag inte har bloggt ordentligt. Har varit på språng hela helgen nästan. När jag väl har fått en lugn stund, har jag antingen vart för trött, eller vart med Sofia (som jag inte får träffa så ofta) så bloggen har lagts lite på sidan såhär under helgen. Men jag hann ju faktiskt slänga in ett snabbt inlägg igår innan jag drog till Grönan. 
 
Somsagt var jag på Grönan igår, såg på sommarkrysset och framförallt Marina and the Diamonds och Stiftelsen som vi framförallt var där för att se. Och får att då göra kvällen lite bättre så kom Marina fram och satte sig framför oss (vi hade hamnat på gästlistan så vi stod längst fram vid scenen) och strök Amanda över kinden och hennes hår. Galet, tror inte Amanda och Isabelle kunde sluta skaka efter det. Haha, förstår dem! Efter det träffade jag Monika, tror inte min släkt är den skarpaste om man kan säga så. Hanna trodde att det var jag som skulle upp på scenen när jag sa att Agnes skulle vara på sommarkrysset och när jag sen gick och pratade med Monika om det så kommer jag med den smartaset meningen som har lämnat min mun på länge, "Hon är inte riktigt den smartaste kniven i lådan", skulle vart hon är inte den vassaste kniven i lådan. Det går bra nu.
Så gick jag, Monika, Sofia och Elin till t-centralen och så åkte jag och Sofia hem till mig. Drog förbi donken påvägen då jag inte hade ätit någon middag och båda var ganska hungriga. Väl hemma satte vi på en film och slockna ganska snabbt. 
 
Idag vaknade vi vid 9, gick upp och fixade oss för att klockan 10 skulle vi möta hennes pappa nere i Rosénhill så skulle vi tillsammans åka in till Grönan igen för familjehemetsdag. Så dagen har spenderats på Grönan. Kul att äntligen få åka lite istället för att vara där och kolla på artister osv. Så även big brother Lars, Hannah, Annica och Marcelo. Trevlans. 
När vi åkte hem så följde Sofia med oss hem och kollade klart på filmen och nu har hon nydligen åkte och jag har gjort mina samhällskunskap frågor till i morgon. Hoppas bara de är rätt. Ska fråga pappa en gång sen lite senrare. Nu ska jag välä duscha en snabbis sen städa mitt rum lite och kanske läsa något kapitel i min engelska bok. 
 
Hörs sen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0