plugg,plugg, träning, plugg, stall, plugg och lite mera plugg.

Publicerat 2012-09-18 kl. 21:38:12 || Life as you know it.
bild tagen från weheartit.
Gud jag är så trött idag igen och kommer stupa isäng direkt efter det här inlägget är färdigt. Har bara försökt att plugga när jag kom hem men hann med lite träning också. Blev inte så hårt eller vad man ska säga idag. Men det fick duga. Men känner att saker att plugga börjar tunnas ut.. Men det kommer väl bli mer imorgon, eller i slutet av veckan. Slutar dock tidigt imorgon så ska hem och träna och sen plugga ännu mer. Om jag inte åker och träffar Adele en snabbis, hon lovade att hon skulle hjälpa mig att plugga lite. Men vi får se hur det blir med det. Kommer ju ändå träffa henne på fredag. Och vad händer på fredag? KISSSEEEE!!!!
Var och fixade hästen en snabbis. Tog en liten promenad med henne eftersom hoon fick behandling av kiorpaktorn igår och jag tog även på liniment. Och då ska man helst inte rida dagen efter. Iallafall inte om man tog på ryggen, vilket jag gjorde. MEn imorgon ska det ridas och jag ska även fota till foto uppgiften. Måste redigera bilder när de är tagna också..
Nu kan jag knappt se texten ordentligt. Så ska sova. Hörs mer i morogn, GODNATT!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0