Som en dröm

Publicerat 2012-09-09 kl. 20:39:31 || Life as you know it.
Helt sinnesjukt verkligen. Har nog nypit mig själv i armen några tiotal gånger idag för att verkligen vara säker på att jag fick en alldeles egen kattunge igår, ett par fina hunterstövlar budrag till dator, en toppen bra födelsedag, en toppen bra middag med världens bästa vänner och en toppen bra minna med världens finaste släkt!
Jag har inte vart såhär glad på länge.
Men just det där med katten. Det var allt som man kan drömma om. För ni vet hur man någon gång har drömt om att på julafton så ska det vara ett litet runt paket under grannen och när man öppnar locket så ska det finnas en liten hundvalp eller kattunge med en stor röd rosett runt halsen. Så var det.
Jag blev så förvånad när det stod där utanför med en liten kattunge i en korg med en röd rosett runt halsen att jag höll på att stänga dörren igen. Och innan jag hann liksom hälsa de välkommna och ta katten ifrån dem så hade jag gått fram och tillbaka och vänt mig om typ sådär 20 gånger på någon minut.. Sen när alla väl var inne så satt jag ner stum och skakade av lycka.
Det är liksom inte att det var en katt för det har jag ju. Det var grejen att det var en kattunge i födelsedags present.
Herre alltså. kan inte de här tre veckorna snart vara över.
Ber till gud att även mina andra djur tillåter henne att bo här och är snälla.
Jag fick faktiskt en katt i födelsedags present.
Kommentarer
Postat av: Elin

AHHH vad söt!

2012-09-09 @ 23:36:16
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0