Torsdag!

Publicerat 2012-09-27 kl. 20:39:37 || Life as you know it.
Början inlägget med att säga GRATTIS till min fina vän AMANDA <3. som även var min första vän i gymnasiet. haha. 
Sen kan vi gå direkt till att jag fick en sen födelsedags present idag av Isabelle, Mira och Sariiih, en batmantröja! Gissa om jag älskar den?!?! Vill aldrig ta av mig den. Även fast det kanske låter jätte geekigt så äääälskar jag batman. Nästa som står på önskelistan till batman saker är en klocka, mobilskal och en keps. Hehe. Nörden no.1 
Jag forsätter sen att säga att ha kattunge är inte lika enkelt och mysigt som man kan tro i alla lägen. Jag har blivit riven på ben, armar, rygg, halsen you name it och även biten lite här och var. Så klart så är det ju jätte kul att mitt i natten lägga sig på mitt huvud eller vid mitt öra och slicka mig i hela ansiktet och i örat och gärna kurra så högt att det hörs igenom hela huset. När jag sen ska klä på mig till skolan så är det ju jätte kul att klättra upp för benen. 
Men visst finns det mysiga och bra stunder också. När man tillexempel ska sova eller kolla på tv och hon kommer och lägger sig och myser. Att alltid ha någon som är glad oc lekfull och vill vara med hela tiden när man kommer hem efter en lång och tråkig dag i skolan. Eller bara att hon är så söt så att jag spricker varje gång jag kollar på henne.  Så det är inte bara negativt. 
Dock har jag fortfarande inte kommit på vad jag ska döpa henne till, Ariel eler Banksie?? Hjälp?!
Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker att båda namnen är annorlunda och fina! Men Ariel passar ju in med Musse och Tarzan, som du sa :)

2012-09-27 @ 23:26:22
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0