Bajs söndag.

Publicerat 2013-04-21 kl. 15:38:00 || Life as you know it.
Kände att jag var väldigt djup och poetisk som liten och de enda namn jag stava rätt på var de första Oscar. Jag vet inte varför jag har skrivit det annorlunda och ja.. Herre
 
Alltså söndagar och måndagar måste vara de värsta dagarna som finns. Har verkligen ingen lust att gå tillbaka till skolan imorgon. Stressad över det mesta i skolan för tillfället och allt är bara jobbigt.
Men om vi nu ska lämna det ett tag, så igår åkte jag till Adele på kvällen. Lite folk kom dit, ganska trevlig och chill kväll, var hemma vid halv ett igen ungefär. Somnade nästan direkt.
Idag har jag kollat på Teen mom 2. Eftersom jag inte har hittat någon annan bra serie att kolla på för tillfället. Sen har jag även hunnit borsta min hund och plugga lite, och det är det jag ska fortsätta med nu i tonerna till Justin Bieber, såklart. Ska försöka plugga iallafall. Sen är det inte alls mycket mer som händer. Borde passa på att gå ut på en PW i detta fina väder men får se hur det blir med det..
Vi hörs senare peeps.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0