Död.

Publicerat 2013-04-17 kl. 20:17:31 || Life as you know it.
Inget blev så mycket bättre igår efter jag skrev inlägget igår. Så när pappa väckte mig imorse så ville jag bara dö. Mådde allmänt piss och allt var bara fel innan jag ens gick upp från sängen. Så jag stannade hemma. Gjorde inget, förutom att kolla på Geordi shore, Älskar den seriern. De är så dumma så att det blir smarta och åååh jag bara älskar det.Vid halv två åkte jag till Jossan och umgicks med henne. Pluggade även i ca. 3 timmar vilket fick duga för dagen. När jag kom hem från Jossan så färgade jag mitt hår igen. Dip dye rosa igen. Älskar't. Blev inte super bra. Men jag är nöjd somsagt. Efter det har jag inte gjort något alls. Beställt hem en tröjan på bilden ovan och ätit. Ska snart hoppa in i duschen och kanske förbereda mig för skolan. Får se om jag går till skolan. Måste kanske, då jag har en ganska viktig  föreläsning.
Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad tråkig start på dagen! Snygg tröja i alla fall.

2013-04-18 @ 23:21:36
URL: http://jenniferusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0