Fredag!

Publicerat 2013-04-20 kl. 00:16:34 || Life as you know it.
Så idag, eller igår var det fredag. Skön dag, ledig från skolan, eller ja själv studiedag och duktig som jag är så pluggade jag faktiskt lite, samt dammsög hela över- och undervåningen och lite annat. Så tyckte jag var ganska duktig. Vid fyra kom Elina och Adele här och vi har färgat Adeles hår lila och sen har vi bara kollat på tv och film. Mycket ok fredag. Nu hittar vi inte på så mycket. Håller på att dö at trötthet som den pansionär jag är. Vi ska väl antagligen se på en till film eller något. Imorgon ska jag försöka fota min uppgift och på kvällen kanske umgås med Adele och Elina med fler. Men får se vad som händer. Vi hörs imorgon helt enkelt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0