Hallå internet!

Publicerat 2013-04-22 kl. 20:00:43 || Life as you know it.
see you tomorrow babe.
Ny vecka och nya tag. Dock så funkar nya tag lite bättre denna vecka, för än engång, så ska jag på Justin Bieber imorgon! Aaah så galet taggad, och för att ha varit ett ganska stort fan av han i 4-5 år nu så är det bara stort att vara i samma stad/land som han nu äntligen. Nu såg jag dessutom att i morse när jag åkte till skolan så åkte jag förbi hans turné buss på vägen. JAg kollade dessutom extra mycket, för jag tänkte att "tänk om detta är Justins bus, den är så tonad och svart osv. Men nej Agnes, haha dum du är" Så tro det eller ej men det är samma buss som det är på bilderna jag såg nyss. Känns ju både bra och dåligt. Tänk om han eller någon i hans crew såg mig som en liten gloapa. Haha. Gud.
Skolan gick i övrigt bra. Var ganska snabbt över, och efter skolan åkte jag till min kusin i Spånga och hängde med henne i någon timme innan jag behövde dra hem. Sen fick Mammas bil punka så ppappa och mamma var bara hemma och vände för att byta däck och hämta hem bilen. Jag har lagat mat och väntar på att det ska bli färdigt nu. Sen måste jag hoppa in i duschen och plugga, samt planera lite vad det är jag behöver ha med mig imorgon.
PEACE.
 
p.s bloggninen kommer väl bli piss i morgon. Men ska försöka slänga in något. Annars tror jag, jag kommer uppdatera twitter och instagram effektivt. Pappa fixa laddare till kameran så video och bilder från konsertern kommer på onsdag eller torsdag! :) d.s
Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Amen durååååååååå! Hahah that was what I was aiming for ;)

2013-04-23 @ 15:41:07
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0