I min lilla, lilla värld av blommor

Publicerat 2013-04-09 kl. 18:38:30 || Life as you know it.
Denna dagen kan iallafall helt klart kategoriseras under en bra dag! Har egenlitgen inte hänt något speciellt, det har bara vart en helt underbar dag! Kan börja med att säga att nu när det är fint väder och man kan ha solglasögon och vårjackor så bara längtar jag tills jag får gå själv på stan, eller sitta på en buss/tåg/tunnelbana och bara lyssna på musik i min egna värld. Älskar det såhääääääär mycket. När Storebror dessutom varit snäll att låta mig göra en lista på hans spotify gör ju saken bara ännu bättre.
Började med att jag fick gå upp lite tidigare än vanligt för att jag skulle hinna hundarna. Hann dock göra en smoothie till frukost. Åååh, så gott! Helt klart min drog. Kom även till skolan tidigit som vanligt. Men han kolla på ett avsnitt av Secret circle. Pratade med en väldigt glad Julia och massor med annat trevligt folk. Franskan gick förvånatsvärt snabbt och bra. Sen hade vi lunch. Lunchen var piss men satte på mig jackan och solglasögonen och gick och handla lite lunch med glada personer, Sara, Elin och Mira. Hann kolla på senaste "The Carrie Diaries" innan historian. -Ja, jag kollar på tusen serier. En annan drog helt enkelt. 
Historian gick även den bra. Hade klassråd efter som gick ganska bra. Var påväg till Centralen för att hinna till bussen i Tumba när pappa ringde och sa att han kunde hämta mig. Så åkte med pappa till farmor och farfar, där jag träffade Monika för första gången efter att hon kom hem från sin tre månaders Asien resa. - Ja, jag såg ut som en albino bredvid henne. Åkte iallafall och handla och fika innan jag och pappa begav oss hem, där jag nu är. Ska kolla på mer Secret cirkle och inte så mycket mer.
Ska sluta prata nu, innan dethär inlägget blir jätte långt. Blöt puss på er!
Kommentarer
Postat av: julia ''

Håller med, den här dagen har faktiskt varit rätt bra ^^

2013-04-09 @ 21:39:32
URL: http://juliachulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0