Lill-lördag

Publicerat 2013-04-10 kl. 19:37:18 || Life as you know it.
Hejsan, hej, hallå, hur början man ens ett inlägg? Hejsan mina gullsippor!! - Är gullsippor ens ett ord?!?! Jag har ingen aning. Vilket fall som helst så har den här dagen vart ok. Vaknade jätte trött, men lyckades ta mig till skolan. Tog mig igenom dagen helt okej. - Gillar att vara i skolan! är alltid som gladast då. Anyway, morfar hämta mig i Tumba, kom hem åt lite och sen gick jag ut på en springtur/PW. Känns riktigt bra nu efteråt. Ska tvinga ut mig själv på en imorgon också! Annars har jag inte gjort så mycket mer. Kollat efter -ismer och filmat till videon som jag ska sätta ihop nu ikväll och få upp. (önska mig lycka till!). Ska äta nu. Säger till när videon är uppe, som i vanlig ordning! MWAAAAAH!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0