Snälla Gud, låt helgen bli lite längre

Publicerat 2013-04-14 kl. 21:04:11 || Life as you know it.
Bild från Gotland
Är inte alls redo för skolan igen imorgon. Måste läsa ett häft till Historian som jag skjutit upp hela veckan. Vill inte.. Vilket fall som helst var jag och kollade på Elin som tävlade Anitra idag för första gången (videon kan ni se i inlägget under). Det gick jätte bra, även fast hästen bytte galopp i slutet av ökningen. Men jag är nöjd och Elin är nöjd och hon var super fin i traven. Fick även chansen att taigen mys som jag inte fått på tre veckor snart. Hon var verkligen hur mysig som helst och det har jag saknat massor. Åååh, älskade häst. Efter tävlingen hängde jag lite hemma hos Elin innnan de körde hem mig. Jag kom hem och satte mig vid datorn och det är här jag har varit fast sen dess nästa. Har ätit och lite sånt. Men annars läst bloggar, kollat på lite film, osv. Är ensam hemma så behöver inte vara social. Ska nu iallafall försöka läsa det här häften och sen får vi se vad jag hittar på.
Lycka till med den nya veckan!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0