Tack!

Publicerat 2013-04-06 kl. 22:19:09 || Life as you know it.
Tycker faktiskt om alla som läser min blogg. Faktiskt såhäääääär mycket.
Är nu i vilket fall som helst hemma igen, med ordentligt internet och kan äntligen blogga igen ordentligt. Låtlistan kommer igång som vanligt imorgon och bloggningen också. Ska försöka sätta ihop en film med lite bilder och videosar som jag filmat under veckan nere på Gotland. Skulle säga att jag kunde skriva om vad vi gjort de här dagarna. Men vi har verkligen inte gjort någonting. Haha, så ja det finns inte så mycket att skriva om.
Vill återigen bara säga tack för att ni faktiskt fortsatt läst min blogg helt ok mycket medan jag varit så distance. Stor blöt puss till er!
Kommentarer
Postat av: Elin

Och vi som läser tycker om dig såhääääääääääääär mycket!

SV: Hahaha du är förlåten! Miss you too <3

2013-04-07 @ 14:41:37
URL: http://geniet.blogg.se
Postat av: Ellinor

SV: Jaa men nu har vi skrivit ett tag och jag vet inte vad jag ska skriva mer he he he..... Har fått mail till en tjej i min ålder som ska gå i min årskurs på skolan så jag har skrivit till henne. Vi kommer typ bo grannar, kommer bli as nice! :D Jag längtar tills jag ser på din blogg att du har fått en familj! Håller tummarna på att dom kommer snart <3 <3

2013-04-07 @ 16:09:10
URL: http://www.ellinoriusa.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0