Tre dagar kvar!

Publicerat 2013-04-20 kl. 18:15:33 || Life as you know it.
Somsagt helt sjukt att det bar är tre dagarn kvar, ungefär, tills jag ska se Justin Bieber live! AAAAHHH! Vet knappt vart jag ska göra av mig själv!
Idag iallafall så vaknade jag, Elina och Adele upp vig tio. Åt frukost och gick bort till min syster ch lämnade en sak. Sen gjorde vi inte så mycket mer, tog in solen så mycket som vi kunde, innan jag och pappa skjussade hem dem. Väl hemma igen kollade jag på nya awkward och har städat lite och fixat mig. Ska åka iväg till Adele om en liten stund. Ska inte hitta på så mycket där, chilla lite med folk. Julia ska komma ockås! Vilket blir kul! Det är typ det. Har inte hänt så mycket mer.
 
Juste en sak som har med USA att göra så sa mamma till mig här om dagen att hon anmält mig till ett läger som är i USA i 7 (?) dagar innan man åker vidare till dit man ska. ÅÅÅh så taggad på allt sånt nu! Ska även bli jätte kul att åka till Göteborg nästa helg och träffa massor med utbytisar också!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0