Var det en bra eller dålig dag?

Publicerat 2013-04-08 kl. 19:28:29 || Life as you know it.
Såhär typ känner jag mig.
Okej, så jag vet inte riktigt om jag ska lägga denhär dagen under kategorin bra eller dålig. Började helt okej. Vaknade och var trött. Skola och måndag. Det kanske inte var så jätte bra egentligen, men jag vaknade ganska glad. Hann till skolan i tid. Allt var frid och fröjd. Fick dessutom kolla på "TSC" på media lektionen, eftersom våran lärare än en gång inte var där. Dock så fick jag veta att det trodligtvis inte kommer en säsong två. - Let me take a minute to cry -Lunchen var faktiskt helt ok också, och på engelskan och samhällskunskapen gjorde vi inte så mycket. Fick äntligen gå hem.
Säger bara en sak, - killar borde vara glada över att det är killar.
Tänkte åka med pappa hem för orkade inte sätta mig på ett tåg med massor med jobbigt folk. Ändrade mig dock då jag kom på att Jossan var hemma. Hände dock något med våra telebobosar så det gick inte att få tag på varandra ett tag, när jag väl fick tag på henne bröts det innan jag hann säga hur långt jag kommit, vilket medförde att jag fick vänta ett litet tag i Tumba. Men det gjorde inte så mycket. Kom hem tillslut och ville bara dö, spy och aldrig röra på mig igen. Så har kollat på ännu mer TSC och nu har jag ätit och ska hoppa in i duschen och sen fortsätta.
Måste. Börja. Träna. Ordentligt. Igen. Mår dåligt, detta är så inte ok. Så om vi går tillbaka vart jag ska kategorisera denhär dagen, vet jag fortfarande inte. Aja, hörs vidare senare eller imorgon.PEACE PEOPLE.
 
Kommentarer
Postat av: Sara - Utbytesstudent USA 13/14

heej! sjukt fin blogg! :D ska också åka till USA 13/14, är du intresserad av ett länkbyte?? :)

2013-04-09 @ 14:21:18
URL: http://sarasusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0