2 augusti

Publicerat 2013-08-02 kl. 14:47:03 || Life as you know it.
Hej igen, var ett tag sen sist igen. Men somsagt jag har inte någon bra dator att uppdatera på eftersom jag bor hos min syster atm. Men vad har hänt sen sist jag uppdaterade.. Få se nu, det har blivit Augusti och dagarna bara försvinner, jag har pratat med Elin som är i USA och hon verkar ha det toppen(!), jag har vart på Skansen med Mattias, jag har fikat med Alice, Maila och Evelina, jag har kollat på massor med serier, jag har gått promenad i regnet med min syster och sjungt konstiga låtar... Ja, det var typ allt. Men det kanske räcker? 
Ikväll ska jag til Grönan, trodligtvis, träffa Julia och Adele kanske Sara om hon jobbar. Adele ska äta här innan, tror jag. Jätte glad och har saknat mina vänner så så så mycket. Imorgon ska jag till Runsten och kolla på ponny-SM med Germerud, efter det ska jag försöka träffa Mattsson. På söndag morgon kommer mina päron hem. Sen börjar en ny vecka och jag uppdaterar er mer om det när vi kommer dit. 
Tingeling. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0