20 augusti

Publicerat 2013-08-20 kl. 18:20:50 || Life as you know it.
Kan sakna sommaren lite.
Tisdag, tisdag, tisdag. Vad har ni haft för er på denna fina tisdag? Antar att de flesta har gått i skolan, några kanske har njutit av den sista sommalovsdag, vissa kanske är i USA eller något annat land och bara njuter av erat påbörjade äventyr, kanske vart hemma arbetslösa eller vart och jobbat, eller så har ni vart som mig varken med jobb, arbetslös, i skolan, i USA eller njutit av min sista sommalovsdag. Nej men jag har faktiskt gjort någonting idag. Åkte in till Julia och hängde med henne, Isabelle (som jag inte träffat på nästan hela sommaren), Mailia, Sara och Randi, medan vi färgade Saras hår. Hon har ganska mellan blont hår och så färgade vi i lite ombré. Det blev jätte fint! Känns lite konstigt att träffa dem såhär, när de går i skolan och inte jag. Men det var trevligt och ni kan knappt tänka er vilka fina vänner jag har!
 
Mer har faktiskt inte hänt. Står just nu och lagar middagen. Duktig Agnes, plus i kanten. Efter middagen ska jag bara duscha och sen inte göra så mycket mer. Juste, fick prata av mig massor med Julia också, vilket var väldigt behövligt!
Önskar jag kunde skriva att massor med mera intressant har hänt, men det har det faktiskt inte gjort. Imorgon ska jag träffa Mattias och sen Sara, sicken tur att de bor typ grannar! Torsdag antagligen sova hos Hanna och fredag ska jag färga mina toppar regnbågsfärger typ! :)
Kommentarer
Postat av: julia ''

whenever you need it :)

2013-08-20 @ 18:58:14
URL: http://juliachulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0