Brist på inlägg

Publicerat 2013-08-13 kl. 23:19:44 || Före USA
Bilden har inget med inlägget att göra, men saknar min hestis alldeles jätte mycket för tillfället.
 
Ledsen för bristen på inlägg igår. Men åkte inte hem i söndags, utan sov hos Syster. Sen sov jag där igen igår tills idag. Så har inte haft någon tillgång till dator över huvudtaget.
 
 
I söndags åkte jag och Adele iallafall in för att gå på Grönan. Men eftersom det blev smock fullt så strunta vi i det och köpte en lyxshake på Max, sen satte vi oss och priata lite, efter det mötte jag upp Jossan och Kalle i gamla stan så åkte vi tillsammans hem till dem. Såklart hade jag och Jossan likadana paraplyn också. Inte nog med att folk tror att vi är tvillingar, vi beter oss som det också.
 
Igår så träffade jag upp Alice (för sista gången innan hon åkte till USA idag) och Malin, åt lite lunch med dem, sen gick jag runt med Alice en stund och kollade i affärer innan vi behövde ta det där jobbiga hejdå;t. Det var dock inte så jobbigt som jag trodde då det känns som jag ska träffa Alice snart eftersom hon också åker iväg. Men en eller annan tår fälde jag när jag satte mig på tunnelbanan hem mot min bror. Hos min bror lämnade jag lite pengar, åt rostemackor och kollade på svensktalande svampbobs film. Ååh, typiska stunder med min bror. Drog mig sen inmot Grönan där Panda da Panda skulle spela. Pratade lite med Sara innan jag mötte Adele och vi satte oss och lyssnade på bandet. När det var slut tog vi båten tillbaka till slussen och gick sen och bara älskade livet ända till Centralen, Drottninggatan, Sergel och Donken. Hade jätte mysigt med henne innan jag tog tunnelbanan tillbaka till min syster. Somnade ganska snabbt efter jag kom hem och sov sen som en stock tills imorse då klockan ringde.
 
Träffade Emma idag för sista gången innan hon också drar till USA, och här sitter jag och bara väntar. Vi tog en glass vid Medis och bara satt och prata om allt mellan himel och jord. Sen var jag tvungen att åka till Pappa för skulle följa med han till Farmor och Farfar. Kom hem efter många om och men vid 40 i sju, då middag nere hos Mormor och Morfar stod på schemat. Hela familjen Serrander var där och det var galet mysigt och trevligt och jag kan inte annat att älska såna här tillfällen tillsammans med min familj. Vi åkte ut på älg safari, i hopp om att Oskars fru skulle få se några älgar (hon är amerikan), och som vanligt, välkommen till landet, hittade vi både elva älgar och två bävrar att hälsa på.
Nu har jag duschat och fixat för imorgon då sista twinrix sprutan, köp av hörlurar, prat med bank, umgås med Adele och lite annat står på schemat. Ska göra mitt bästa med updates!
 
Ha det bra gullegrisar så hörs vi snarast! PÖSSSSS
 
Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHAH elva älgar?!?!? Skojar du med mig?

2013-08-14 @ 08:35:56
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0