Disney

Publicerat 2013-08-08 kl. 14:59:50 || Före USA
 
Har suttit i någon timme nu och bara lyssnat på massor med Disney låtar. Vilken nostalgi. Annars har jag faktiskt inte gjort så mycket mer, eller jag och Hanna bakade en kladdkaka och har kollat på film.
 
Under morgonen har det varit tre personer som fått sina värdfamiljer och här sitter jag fortfarande lika spänt och väntar på samtalet som kommer göra min dag! Men nope. Ingenting än..
Träffade Emma igår, hade jätte mysigt och var bra att ha en liten catch up på vad som hänt. Kommer sakna henne under året, men ändå skönt att jag har henne (bland annat) med mig under hela året, så jag har någon att prata med och som känner och tänker likadant! Hon åker snart, och snart åker Alice också, aaah allt är så nära nu! kan jag inte bara få min familj!!
Började packa lite igår för att vara beredd, vet ju dock inte vad jag ska packa eftersom jag inte vet var jag kommer hamna. Måste införskaffa några fler presenter till familjen bara. Samt se hur jag gör med mobilen osv.
 
Aja, ha en bra dag. Har inget mer intressant att skriva.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0