En månad kvar.

Publicerat 2013-08-06 kl. 15:29:21 || Före USA
En lite snabbt redigerad bild som jag tog uppe på Fårö på mormors rosenbuskar
 
Idag är det exakt en månad kvar tills jag fyller 18. En månad från idag, är jag antagligen inte kvar i Sverige längre. En månad från idag, firar jag min 18 årsdag med min värdfamilj i ett land som ligger på andra sidan atlanten. Det är ganska sjukt! Spännande men sjukt.
Idag fick även min fina vän Alice reda på vart hon skulle någonstans. Så glad för hennes skull men fortfarande avundsjuk för jag vill bara ha min familj nu också! Hennes placering blev iallafall i Utah. Så nu har jag en vän som kommer vara i Texas, en i Michigan och en i Utah. Åh så spännande! Och å så glad jag är för alla dem. Alice åker om en vecka. OM EN VECKA! Det är ingenting! Kommer sakna henne massor, men ändå så kommer jag vara närmare henne än vad jag är resten av mina vänner. Helt sjukt. På fredag hade jag tänkt ha ett ses senare fest för mina vänner, men vi planerade om lite och ska ha spel kväll och det blir väl så att det är mer ett ses snart fest för Alice eftersom hon åker innan mig. Jag vill också ha min familj.
 
Ledsen att ni inte fick några bilder igår kväll men jag hade så sjukt ont i magen så jag orkade inte göra någonting. Funderarde till och med att boka om med Mattias, men jag bet ihop och åkte iallafall. Vilket jag är glad över, för det var jätte mysigt och smärtan försvann dock så kom det tillbaka senare, så smsade pappa i panik och han fick komma och hämta mig. Åh världens bästa pappa.
Idag har jag fått jätte mycker gjort. Vilket jag känner mig riktigt stolt över. Snart kanske jag ska åka med mamma och våran granne och fika hos Marie, men får se om jag följer med eller inte. Annars ska jag redigera dem där jäkla bilderna så ni kan få se några någon gång..
 
Imorgon åker jag in till stan och möter Emma för en glass och massor med prat! Det kommer bli jätte mysigt, länge sen jag träffade henne! Efter det så åker jag med pappa hem och får med mig Hanna så ska vi ha mys kväll hemma hos mig med glass, dipp, morötter och ännu mera prat.
 
Ha en fortsatt fin dag allihopa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0