FREDAG!

Publicerat 2013-08-09 kl. 11:14:20 || Life as you know it.
Godmorgon på er! Har ni sovit gott? För det har inte jag gjort. Drömt två mardrömar som är fortsättning på den förra. Alltså jag drömde först en, vaknade, drömde fortsättniningen på den första. Inte kul alls. Har dessutom drömt samma, liknande dröm förut. Det är iallafall en kille som vill ta mina pengar, misshandla mig, kidnappa mig, eller våldta mig. Jag får panik och försöker ryma ifrån han, ingen tror på mig när jag talar om för dem att det är en som är "ute" efter mig. Och sen är hela drömmen ungefär mig på flykt och försöker komma ifrån denhär mannen. Kan inte beskriva hur han ser ut men i drömen är han glasklar. Han har iallafall brunt hår. Otroligt äckligt och när jag vaknade idag gick jag upp och grät lite. Har fortfarande kvar en stor klump i halsen.
Så ja min natt var inte den bästa, hoppas eran blev bättre. I början drömde jag dock att jag fått en värdfamilj. Men det lyckliga försvann fort.
 
Snart ska jag åka med mamma in till Tumba, vara med henne ett tag och sen ska vi äta lunch innan jag åker in till stan för att först träffa min bror och sen åka vidare till Alice där kvällen med spelande kommer spenderas. Sover hemma hos Jossan och på lördag har jag massor med halvt bestämda planer så vi får se.
 
Ha det så bra så hörs vi! (En ny del med bilder från Gotland kommer komma upp ikväll.)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0