Godmorgon!

Publicerat 2013-08-21 kl. 10:25:25 || Life as you know it.
Saknar min fina klass!
Godmorgon på er! Jag var vaken redan vid nio varesej jag ville det eller ej. Min hund löper så båda hundarna kan inte vara tillsammans. Så de går runt och piper hela tiden och är bara allmänt jobbiga, så blev väckt av dem imorse. Försökte se det positiva i det och tänkte men nu kan jag se fler serier innan jag åker till Mattias. Så det blir nog bra ändå. Och det är ungefär det jag ska göra idag.
Först träffa Mattias och sen efter det träffa Sara! Vilket ska bli trevligt, har ingen aning om vad vi ska hitta på men det löser sig alltid.
 
Slänger in ett tidsinställt inlägg om vad jag ser framimot eller längtar till vad jag får göra när jag åker till USA. Så det kommer upp lite senare idag.
 
Ha en bra dag!
Kommentarer
Postat av: Elin

Vi saknar dig meeeed!

2013-08-21 @ 16:57:18
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0