Godmorgon!

Publicerat 2013-08-07 kl. 12:00:22 || Life as you know it.
Bild från en av kvällarna när jag satt på stranden i Ljugarn. Åh älskade Ljugarn!
 
Godmorgon, godmorgon hör fåglar sjunga glatt godmorgon godmorgon i kör! Docj så är vädret inte jätte fint här ute vid mig. Hoppas på att det är finare väder i stan så jag och Emma kan sitta utomhus. Håller tummarna för det.
Ska om några minuter gå ner till morfar så får jag skjuss ända in till Gullmarsplan. Sen åker jag vidare till Gamla Stan där jag möter upp Emma, ska försöka köpa lite saker jag behöver till USA också.
Åker hem lite senare med pappa och på hem vägen åker vi förbi och hämtar upp Hanna. Ska bli mysigt att träffa och vara med henne igen eftersom vi inte träffats sen hon var nere på Gotland i början av sommaren.
 
Nu har jag dock lite bråttom så måste springa och gör det sista så hörs vi sen! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0