No New York ?

Publicerat 2013-08-27 kl. 14:15:50 || Före USA
Hallå alla, jag har ingenting att uppdatera om men jag vill så gärna uppdatera! Så jag tänkte på en sak som jag faktiskt kan dela med mig av, lyckas göra ett inlägg om och samtidigt ha med utbytesstudenten att göra!
 
Om allting hade gått som planerat skulle jag egentligen åkt en vecka till New York innan jag åkte vidare till min värdfamilj. Men eftersom jag fortfarande inte har fått någon och alla skolor börjar börja, tiden börjar rinna ut och sista lägret redan har vart så blev inte det av. Istället fick jag då ett erbjudande att åka på något annat av de lägrena som kommer komma upp under året. Men det är här jag börjar få det lite knepigt. Om man känner mig så vet man att jag är tjejen med den största beslutsångesten någonsin, jag kan knappt välja vilken väg man ska ta när man kommer till en vägkorsning och kan välja mellan två vägar som leder till samma ställe och som tar lika lång tid, och även mindre saker än det. Anyway, innan Emma och Elin åkte till USA så pratade vi om att åka till Hawaii under springbreak, som är en av resorna, för att då kunna träffa varandra någon gång under året och coolt till Hawaii osv. Men det finns en annan resa som är i slutet av året som är en coast to coast resa, som jag mer än något annat vill åka på. Man besöker typ 15 delstater sen slutar man dessutom resan i New York.
"Vad är det då som är så svårt att välja?" undrar ni, jag vill ju som jag sa mer än något annat åka på denna coast to coast resa, men jag vill samtidigt till Hawaii och kanske få träffa Emma och Elin.
 
Så sitter i delemat att välja mellan dessa två resor. HJÄLP! Mamma och pappa har även sagt att det kanske skulle vilja komma och hämta mig och pappa lova mig för några år sen en roadtrip genom USA. Så då kanske jag skulle fått den, ungefär samma. Men det blir ju fortfarande en annan sak när det är med familjen eller med flera utbytesstudenter. Samt de kanske inte hinner det innan mitt Visum går ut. GAAAAHHH
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0