Nu då?

Publicerat 2013-08-19 kl. 13:40:49 || Life as you know it.
Alltså coco puffs, i mitt hjärta. Jag i morse medan jag läste alla tweet om skolan
Jahapp, första dagen tillbaka till skolan för mina gamla klasskompisar. Konstigt att säga gamla, men det är faktiskt så det är nu. Vad ska jag hitta på nu då? Nu när alla mina vänner går tillbaka till skolan och jag fortfarande är kvar i detta lilla lagoma land..?
Idag kommer dagen bestå av städande, jobb sökande för nästa sommar och kanske umgås med Adele. Mer roligt än så blir det faktiskt inte. Vill bara att samtalet från STS (kommer tjata om det tills jag får det) ska komma nu, så jag kan känna att jag faktiskt också är påväg!
 
Tog lite stop i mitt huvud på vad jag skulle blogga om. Men säger väl såhär. Lycka till alla som går första dagen i skolan idag. Och till alla er som börjar sista året! Tänk vad mycket roligt som kommer upp utmed vägen och under detta år. Till min gamla klass och skola ; Jag kommer sakna er massor, men vi ses snart! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0