Seriously

Publicerat 2013-08-22 kl. 09:43:10 || Före USA
Skulle kunna strypa mina hundar just nu. Har tack vare dem redan vart uppe i en och en halv timme.. Det som är mest jobbigt är hur jag blev väckt också. Pipande, härchande, skällande. Kul. Tack för den. Därför ska det bli ännu skänare att sova hos Hanna idag, för då kommer det vara lite tystare iallafall. Det är ungefär vad min dag kommer bestå av också. Vara hemma ett tag till och sen åka till Hanna.
 
Fick ett mejl här om dagen från STS som sa att jag inte kommer kunna åka på New York veckan innan men att det kommer komma andra resor under året samt en resa cost to cost i slutet. Får se vad jag gör. Pratade med Emma och Elin förut om att vi alla skulle försöka åka på veckan på Hawaii som kommer upp under spring break. Så får se vad som händer. Vill bara ha min familj nu. Känns som om min ansökan inte var något bra. Bra gjort Agnes, du kommer aldirg komma iväg..
 
Nu äntligen har jag fått alla djur att somna igen så jag kanske borde passa på att försöka sova någon timme till. försöker fixa något inlägg till senare. Hoppas eran dag startade bättre.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0