Sista sprutan

Publicerat 2013-08-14 kl. 11:35:39 || Före USA
Brist på bilder.
 
Nu är jag redo att åka in mot stan för att ta min sista twinrix spruta, som jag skrev igår. Ska ju även fixa massor med mer saker inne i stan, som jag också skrev igår.. Ska kanske till och med åka förbi min skola och lämna en sak. Vet dock inte om jag klarar av det men jag måste.. Aaahh.. Adele skulle egentligen följt med mig till doktorn när jag tar sprutan men, som vanligt, så hinner hon inte med det tåget vi sa... Standard Adele. Så får väl klara det helt själv! You can do it, Agnes!! Minns när jag var hos doktorn första gången, det var några dagar efter jag hade spetat mig i fingret med kniven, så jag hade det bandaget + ett TBE prov på underarmen (?) = plåster  + ett blodprov i armvecket = plåster där med + första vaccinen uppe vid axel = plåster där med, vilket slutade med att det såg ut som jag hade skadat hela min vänster arm. - Nej jag lovar, jag har ingen sjukdom som smittar!
 
Drömde att jag fick min värdfamilj i natt. Det var en jätte härlig familj. Med en mamma, en pappa, deras yngre dotter på typ 5 och en dotter i  min ålder ockås. De både på i en ganska liten by, fast ändå så var den stor. Ganska konstigt att förklara. Minns att mamman hette Donna. De var jätte mysiga och jag trivdes jätte bra, kom på kvällen då de skulle ha någon grann fest. Ni vet när alla grannar drar ihop lite grillning osv. Så en kille i min ålder fick köra hem mig till huset, så jag kunde kolla runt och lämna av alla mina saker, sen blev han och jag bästisar. haha. Sen vaknade jag av mitt nedrans alarm.. Gillade den familjen iallafall, och vill bara ha min riktiga familj nu!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0