Stockholm fashion week.

Publicerat 2013-08-28 kl. 19:42:41 || Life as you know it.
Hej på er, vad har ni gjort idag??? Vad jag har gjort? Jo jag, jag har vart inne i stan och vart på Stockholm fashion week tillsammans med Isabelle. Det var ingen catwalk utan som en utsällning med designern som har blandannat har designat masken som Lady Gaga har ovan, hon heter Isabell Yalda Hellysaz. Det var jätte kul. Jag hade min långkjol samt en vit magtröja samt guld accessoarer till det, inne i stan köpte jag en stor svart solhatt, kände mig som en kändis när jag gick på drottninggatan med den och mina solglasögon. Men det var kul och jag har nog aldrig känt mig så tjejig och så fashionabel som jag gjorde idag. Det gick bra och jag skulle faktiskt kunna leva såhär. Haha.
Efter det åkte jag och Isabelle till min gamla skola och jag fick hälsa på resten av min klass! Ååh vad jag saknar den! Sen umgicks jag med isabelle till kvart i fyra och det var så himla härligt, en otroligt skön dag med Isabelle med mycket med prat och skratt och bara umgås. Kommer sakna henne massor!!! <3
 
På kvällen skulle jag egentilgen gått på bio med Adele och Elina men vi boka om till imorgon eftersom jag ändå inte gör något på dagarna tänkte jag sprida ut mina saker jag ska göra.
Väntar nu på att Idol ska börja och sen ska jag kolla på film. Hade tänkt att kolla på "Ondskan" kände att det var passande nu när det är så mycket som händer kring Lundsberg skolan. Skulle dock inte tacka nej till att gå på internat själv. Skulle vara ganska roligt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0