Tack

Publicerat 2013-08-30 kl. 11:49:24 || Life as you know it.
Ville visa er denhär bilden på min otroligt sociala familj!
Ville bara säga tack till er för att ni faktiskt går in och kollar min blogg även fast jag inte uppdaterar så bra! Det gör att jag vill skriva mer, men som jag sa förut, jag vet inte riktigt vad jag ska uppdatera om.
 
Ska nu hoppa in i duschen för att möta upp mamma lite senare så ska vi åka till Länna och lager 157 som jag sa igår. Slänger in ett inlägg senare ikväll om en person som jag tycker det är allra värst att lämna. Haha, shit vad jag bara skriver om att det är jobbigt att lämna folk men det är okej, det är såhär jag förbereder mig mentalt för att säga hejdå.
 
Vi hörs sen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0