Torsdag.

Publicerat 2013-08-15 kl. 14:32:10 || Life as you know it.
Hallå  i stugan, hur är det? Vad gör ni? Med mig är det bra, tror dock jag håller på att bli lite förkyld, är trött, seg och vill helst inte göra någonting. Vill ha min familj också. Hatar att vänta. Liksom är det något fel på mig? Var mitt brev, mina bilder, hela köret, var det inge bra? Får lite smått panik att jag ska missa skolstarten att jag kommer missa ganska mycket av mitt år. Jag vill bara åka nu. Är sjut nervös över allt. Trodde jag skulle komma iväg innan mina fellow vänner börjar skolan, men nu börjar de på måndag och jag tror att jag antagligen kommer fortfarande vara kvar hemma när det gör så.
 
Anyway, idag har jag planerat att fortsätta göra ingenting. kolla på serier osv. Borde gå ut i solen nu när den titta fram igen. Men vi får se.
Har verkligen ingenting att skriva, men kände att jag ville uppdatera er lite.
 
Ni får ha en fortsatt trevlig dag.
Kommentarer
Postat av: Elin

Nej, det är inget fel på dig. Det tar bara tid att hitta en familj som är lika jävla awesome som du! <3

SV: <3

2013-08-15 @ 18:52:31
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0