Rätt väg

Publicerat 2013-02-10 kl. 21:54:34 || Före USA
Hela den här processen till utbytesstudent tar sin tid. Har skickat in  the sex första dokumenten och fått tillbaka de resterande tolv. Nu ska två sjumhus besök göras pappers fyllas i av x antal personer och sen ska bilder hittas. Allt detta tills senast den 22 februari. Och inte nog med det så har jag säkert massor med plugg att göra. har varit på sjukhuset eller besökt någon shorts doktor 4 gånger på två veckor. tog bort stygnen i torsdags ska till läkarn imorgon, tandläkarn på onsdag och läkarn igen på torsdag. woho, denna kärlek till sjukhus. 
Tänkte iallafall dela med mig och säga att bloggen kommer snart uppdateras och bli lite mera utbytesstudentig. Min mina vän Mattsson ska hjälpa mig i vanlig ordning, eftersoAnjas inte kan sånt.
nu ska jag iallafall hoppa i sängen och sova. Förbereda mig för en dag där jag inte får äta förening efter tio. Aaaaaah. 
Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Haha ja, tyvärr!

2013-02-10 @ 21:58:08
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0