Slår klubban i bordet.

Publicerat 2013-02-03 kl. 19:01:10 || Dear Diary
Det känns sjuk att faktiskt erkänna det här på bloggen och samtidigt försöka erkänna det för mig själv, att jag i sommar kommer åka till andra sidan jorden och spendera ett år utan min famlij eller mina vänner, i ett land jag aldrig någonsin varit i. Men nu är det faktiskt det jag gör. För idag så slogs klubban verkligen i bordet av att, ja jag kommer åka till Australien som utbytesstudent. Nu väntar jag spänt på alla papper som ska komma hem till mig och bli ifyllda och sen när det är färdigt så är det ännu ett steg närmare ett av mina livs äventyr. Jag tror ännu inte jag riktigt har insett att jag ska åka. Jag kommer nog inte göra det heller fören dagen innan eller liknande. Som vanligt har jag även börjat tänka hur allting kommer vara. Hur situationer kommer hända. Vilket inte är lika bra. Ska sluta med det och verkligen njuta av att jag ska spendera ett år i ett land på andra sidan jorden.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0