uppdatering vad är det?

Publicerat 2013-02-19 kl. 17:47:35 || Life as you know it.
Känner att uppdateringen än en gång hamnar lite efter. Tänker dock inte bortförklara mig för har liksom inte bara orkat blogga och vet inte riktigt om. Kan iallafall meddela alla som bryr sig om att jag skickat in alla mina papper till STS och de har skickat vidare dem ner till Australien och nu ska jag bara vänta antar jag. Något nervös? svar ja!
Uppdateringen kommer nog inte bli så bra de här dagarna fram över då jag behöver plugga sista veckan innan lovet och sen ska jag planera hur jag vill att min blogg ska se ut. Så nu vet ni.
Uppdaterar när jag kan och har lust. Blötpuss.
Kommentarer
Postat av: Elin

pusselipusspusspussspspps

2013-02-19 @ 19:34:58
URL: http://geniet.blogg.se
Postat av: Sara

Hej! Jag ska också åka till Australien med STS :D
Jag undrar vad du skrev på frågan i ansökan "What would you like to share with your host family and your high school?"

2013-02-20 @ 16:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0