2012

Publicerat 2013-01-01 kl. 18:03:57 || Life as you know it.
Januari:
Skrev på min gamla blogg fortfarande.
Spenderade Nyår med Germerud. Var hos hennes kompis under tolvslaget sen drog vi hem och kolla på Sunes sommar.
Började träna på Friskis. Började träna ordentligt. (om jag nu tränar ordentligt vill säga)
Var i Romme med skolan. Bra dag
Var hemma hos Mattsson i Bro för första gången
Tog bort min tandställning i gommen.
Bokade biljetter till en av mina livs resor. Resan till USA med min BFF!
Den 25 januari sa jag hejdå till en av mina finaste djur, en av mina finaste familjemedlemar, en utav mina finaste vänner. Min Felix. I miss you
 
Februari:
Började ner räkningen till USA.
Var sjuk massor.
Saknade sommaren.
Sleepover hos mig.
Lyssnade på Call Me Maybe för första gången typ.
Fixade mina naglar.
 
Mars:
Sleepover hos Isabelle.
Saknade våren 2011.
Började planera att byta tillbaka till blogg.se
Prick tre veckor innan vi drog till USA.
Såg Oskar Linnros.
Det snöade den 19 mars.
Åkte rullskridskor med Monika.
Hälsade på min ponny.
Täkna ner sista dagarna innan USA resan.
 
April:
Summeras i ett ord = USA!
Nästan ingen uppdatering när jag var i USA.
Men shoppade, åt gott och levde livet! Saknar.
 
Maj:
Vrickade foten på Valborg.
Bytte till blogg.se
Såg MangeMakers på grönan.
Paddlade kanot för första gången. Måste göras om!
Såg Timbaktu på grönan.
Kunde äntligen fira att det var vår.
 
Juni:
Stressade ut det sista i skolan innan jag äntligen fick sommarlov.
Monika, Sofia och Germerud tog studenten. Åkte och kollade på Geremruds utspring.
Färgade mina toppar regnbågigt.
Stod på runstenshoppet.
Uppdaterade min älskade svarta iphone 4 till en fin vit iphone 4s
Såg BILLY TALENT!
Åktet till Gotland
Åkte hem igen och sen direkt ner till Båstad med Hanna.
 
 
Juli:
Åkte tillbaka till Gotland.
Köpte biljetter till Justin Bieber
Åkte hem och sen till Åland med Mattsson. Bästa.
Levde (med betoning på levde) i mina TOMS.
Levde livet på Gotland igen efter Åland.
 
Augusti:
Månaden jag bloggade som mest! Dock om massa ointressanta saker.
Kollade ponny-SM på Runsten.
Facebook gav mig Timeline.
Firade min mormor som fyllde 80.
Tarzan var hos veterinären.
Tog ut det sista av sommarlovet.
Var ute på cykel äventyr med Adele.
Gick på COLDPLAY med Alice.
 
September:
Gick på Sommarkrysset och såg Marina and The Diamonds.
Fyllde år. Fick B&J till fruksot, pengar till en dator och prinsses krona.
Åt middag med Adele och Elina.
Firade mig. Fick BANKSIE i födelsedags present och mina Hunter stövlar.
Hämtade hem Banksie.
 
Oktober:
Fick hem min älskade MAC BOOK PRO.
Min syster tog - äntligen - sitt körkort.
Gick i spöregn med Adele och handlade.
Hade inspark med skolan.
Klarade mig utan mobil i 12 timmar.
Såg Paranormal activity 4
Började göra om mitt rum.
 
 
November:
Firade min syster.
Började få jul känslor.
Bytte från snebena till mittbena.
Var inte på mitt bästa humör. Djup.
 
December:
Massor med Julkänslor.
Livet var inte på topp.
Snö kaos, så fick stanna hemma.
Stressad över skolan.
Färgaade mina toppar rosa.
Träffade SAM PEPPER.
Såg när mina lärare dansade till Gagnam style.
Firade tidig jul med Syster och Kalle.
Firade en jätte bra jul.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0