Almost there!

Publicerat 2013-01-30 kl. 11:06:50 || Dear Diary
Biilderna är från weheartit.
Nu när vi kommit halvvägs in i veckan, jag börjar bli sjuk och mitt finger gör ont så är det dags att se vad vi har att se framimot denna vecka. Något som kan pigga upp än och göra en lite gladare.
Onsdag: idag hade vi nya PLL avsnittet som är en av de bästa höjdpunkterna för mig i veckan. (Vilken nörd jag är)
torsdag: Denna vecka är det pannkakor som får mig att se framimot torsdagen. Jätte sugen på pannkakor och det är just vad jag behöver.
Fredag: behöver jag säga något mer. Det är fredag och det är helg. Plus att Vampire Diaries avsnittet är ute. (Nörd igen)
Fredag/lördag: Mamma kommer hem igen från London. Vilket menas med att jag har någon som jag kan gråta lite hos och någon som tycker synd om mig. Haha. Plus resa=presenter ;)
Lördag+Söndag: denna helg tänker jag inte göra någonting. Möjligtvis om jag hittar någon att gå på bio med. Men inget annat. Vila upp mig och föröska bli frisk.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0