Bra fredag minus TVD

Publicerat 2013-01-11 kl. 20:28:29 || Life as you know it.
Snodde denna bild från Mattssons instagram (missgenius) ifall ni känner för att följa


Dum som jag är så har jag tagit hel fel på vecka och Vampire Diaries börjar inte fören nästa vecka. skjut mig. Men förutom det så har den här fredagen varit bra. Bra dag i skolan med serie kollande och en ok redovisning. Fika med fina Mattsson, chill på donken med Mattsson och Sara och sen trevlig middag med fina vänner för att sen åka hem och träna och dö för att det är fredag.
Imorgon ska jag sova ut ordentligt, åka till hästen en snabbis, träna och sen till Adele där håret ska blekas och massor med intag av filmer och mys ska ske.
 
Ha en trevlig helg allihopa!
Kommentarer
Postat av: Elin

Omg, så det var ingen TVD? Hahahah Agnes dååååå!
Du måste visa bild på håret snarast sen!

2013-01-11 @ 22:51:12
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0