Dagen innan fredag

Publicerat 2013-01-10 kl. 21:26:28 || Life as you know it.
 
Räknar ner timmarna nu till att det snart är fedag. Gud så skönt. Första skolveckan efter lovet avklarad och jag vill bara där ifrån.
Men om vi ska se det positiva i det som kommit från veckan, så har jag fått träffa mina vänner nu varje dag, så det är tillbaka i sin ordning igen, PLL har börjat, Vampire Diaries börjar imorgon, jag slutar från och med nu tidigare på torsdagar, ska kanske äta middag med mina fina vänner imorgon, ska kanske sova hos syster imorgon, ska kanske träffa Adele och Elina på lördag.
Så det känns endå skönt, plus att all min träning är igång igen som den ska vara efter småledigheten.
Nu ska jag försöka bestämma vad jag ska ha på mig imorgon och sen ska jag försöka hinna dammsuga undervåningen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0